tisdag 15 juli 2008

The albatross has grown

En gång om dagen har jag nu försökt komma in i bloggen. Men inloggningen har misslyckats varje gång. och så har jag bara inte orkat logga in igen. Jag som ville skriva så gott om vår turnering. Men nu har det gått så lång tid att jag knappt orkar tänka på det (1 vecka).

Men igår fyllde iallafall Lale år. Vi hade en härlig dag ute i Rigeleje, (skånes östkust?) med lite fotboll, champagne och ENTRECÔTE. Pappa Anders Åkesson vet allt hur man grillar en JÄTTE-köttbit. Sen körde vi hem om aftonen jag fick lämna bilen och fick skjuts av en mastodont-porsche-cayman. Man tycker kanske inte att det låter så fett att en bil kan gå från 0-100 på 5 sekunder, eller vad det är de säger. Men det känns iallafall enormt!

Hemma hos Lale här i Malmö Stau körde vi lite rödvin och vad händer när man dricker rödvin. Min skjorta blir röd! Lale spillde allt som allt ut 4 glas sprit igår. Det är inte OK. Åter till saken. Vi skulle iväg ut och den enda lösningen blev Etage. Skjortornas paradis. Så Jacob lånade mig en skjorta och vi taxade in. Étage är tråkigt. Den saken är säker. Jag undrar om jag inte tagit upp det förut. Men jag är ganska säker på att Étage är tråkigt iallafall. Kan vara att musiken inte passar mig, kan vara stämningen. Jag vet inte. Men jag diggar inte Étage någonstans. Men jag vann 200 kronor på blackjack iallafall. Och hjälpte Boldi att vinna 200 kronor. Så jag får ändå vara nöjd med min insats. Sen så dansade vi lite grann, jag träffade några arbetskamrater, vi käkade korv och så åkte vi hem. Lale var nöjd med sin födelsedag. Last stop, Jakop's place. Harold and Kumar goes to White Castle.

End

Interpol - Slow Hands

Inga kommentarer: