måndag 28 juli 2008

Another day in Paradise

Att jobba morgonar är extremt underskattat. Men samtidigt lite snett.

Underskattat på grund av alla upplevelser man får mellan 06.30 och 09.00 på Kastrups flygplats. Mina första gäster åt caviar och drack cappuccino.
Gästgäng nr 2, var självfallet ryssar. Klockan var 06.45 räkning såg ut ungefär såhär...

12 * oysters
3 * King Crab Kamchatka
1/1 Caviar House Champagne
1 * espresso.

Hur går detta ihop`? Jag kommer aldrig förstå mig på sånt här folk. Att sätta igång med champagne innan solen ens har gått upp!! Och morgonen bara fortsätter så här. Det är ibland helt sinnessjukt.
Dessutom så slutar jag klockan 12, hur nice är inte det?

Snett är det för jag måste gå upp typ, halv 5. det är hemskt tråkigt. man hittar ingen särskilt bra sovrytm.. Och när man kommer hem från jobbet skiner solen, men man har ingen att gå och bada med. Hemskt Hemskt Hemskt! Kanske ska ta bilen ner till havet själv eller något. jag vill verkligen bada!

Sol på er!

Katarina and the Waves - Walking on sunshine

Inga kommentarer: