måndag 17 november 2008

Dags att rocka stjärten av Rövhål City.

Efter en väldigt livlig helg innehållande en hel del nya firsts..
Första efterfesten
Första fyllan
Första ölkatastrofen (Då stoffe å Kalle brottades och spillde öl över hela mitt fucking tangentbord :'(
Första Bakisbajsen (undefeatable)

Vi giggade loss med Amanda Jenssen i fredags och jag fick träffa Herman Pung, vår femte musiker. Fast han spelar inte så mycket, står mest där med en sinnessjukt snygg t-shirt på.

Sen var det SECO-möte i lrödags och Jive fick stå för lite underhållning. Bra gick det, jag agerade Blade Runner möter Mardi Gras och var riktigt snygg i mina prisma-glasögon och pärlhalsband.

För övrigt har jag nu överlevt en vecka i lägenheten och det känns faktiskt riktigt bra!
Imorgon far vi av till Stockholm för att besöka ett gäng gymnasieskolor och förhoppningsvis lite spontangig på pubar. Detta betyder att jag är borta i två veckor. Kommer hem, sover lite och sticker iväg på mässa i Barcelona i ytterligare 3 dagar. Sen får det vara dags att komma hem och varva ner lite. Måste ju söka jobb, och kolla om mina betyg verkligen suger, eller om jag får studera nytt i vår?!

Låt ödet bestämma!

Fable II spelas mest på min xbox 360 just nu, med full rätt. Det är faktiskt väldigt underhållande.
Vem vill hämta ut mitt Guitar Hero: World Tour när jag är borta?

piece

Inga kommentarer: