söndag 13 januari 2008

Control

Ian Curtis, Joy Division, Control.

Vilken jävla film alltså. Om en kille som gifter sig ung, blir rockstjärna ung men tar livet av sig innan han ens kommit utomlands eller fyllt 24.

typ, jättedålig förklaring. Men jag gillade filmen som fan iallafall. Psykadeliskt. Och en riktigt snygg tjej.
Annik.

För övrigt är det skönt att vara hemma. Har redan hunnit repa en massa. Ny låt på G, Spelning på KB på fredag och min kamera är återfunnen. Jag hade en kamera en gång, den enda kameran jag verkligen känt att den ägde allt! men jag tappade bort den nånstans på en fylla... hade jag för mig, MEN faktum är att den har legat i en fåtölj under kudden i ett helt år nu! Och den är av ren slump återfunnen! jag är sÅ lycklig!

Så nu ska kameran laddas och även mina batterier ska, för jag måste bli av med mitt Jet lag så att jag kan jobba imorgon kl. 07.00.

"We're Joy division.
God bless"

Inga kommentarer: