onsdag 21 november 2007

Everybody's Talking

Fylla är en ganska, inte farlig men, oroande faktor. En hyggekväll efter jobbigt kan sluta jävligt konstigt. (för den enda läsare,typ, som inte vet vad hyggekväll är så är det Caviar House' traditionella supa-efter-jobbet-på-en-tisdag kväll.)

Jag kan minnas hur jag under hela gymnasietiden sa att jag ville vara som ett tvätt-äkta fjortis. Jag ville kunna dricka och hångla med vem jag ville och kunna skylla det på att, 'jag är fjortis, jag vet inte bättre'. Men först ikväll har jag upplevt det som jag tror är en "TVÄTT-ÄKTA" fjortisupplevelse. Det märkte jag först efter att ha kommit på mig själv med att på bussen anteckna följande;

"Just nu suger det att vara singel. Det var just därför jag höll mig borta från förhållande så länge, kan jag tro.
Därmed sitter "Golden Days" jävligt bra efter Julio Iglesias' "Everytbody's Talking" på iPhone's spelningslista ikväll."

Detta är något fullt tolkbart, och jag kan knappt klura ut det själv, för jag har redan glömt syftet. Men kort därefter skrev jag tydligen;

"Ps. Jag och Sten taxi åkte buss ihop ikväll."

FjOrTiS, hejjeH på dejjeH MeD!!???!!!

"People stopping, staring,
I can't see their faces.
Only the shadows,
of their eyes"

1 kommentar:

Maia sa...

guess who's back!