söndag 19 oktober 2008

Epic Success

Överfet helg!

Bra fest i fredags. Blev till och med nytvättad och fick inpackning i håret på förfesten. Vad kan slå det?
Extremt soft bakisdag, med flest inslag av insomniac. Men bra! Och top notch avslutning på kvällen, med Vedhuggar-Mark och Monk of greatness.

Idag blev det skate. Sjukt otippat. Men ringer en polack och vill till bryggeriet kan man bara inte säga nej. Och jag är nöjd. Fick dock upptäcka att jag har sämst kondition i stan, och nu måste börja jogga. Mår lite dåligt av det. Men visst. Man slåt två flugor i en smäll. Inte lika spritfet, och bättre flås. Jag kommer bli grym. Om jag nånsin börjar jogga.

Tre filmer avverkade i helgen också. Spun, sjuka knark-lodarfilmen. I am Sam om ett retard som ska tand om ett barn. Och ikväll, risky business med Tom Cruise och the wonderful Lana.

Jag gissade på att helgen skulle bli episk. Den kan ha blivit bättre än så. höjdarpoäng!

PEACE.



Stone Roses - I wanna be Adored

(Fast utan bandet på filmen)

Inga kommentarer: