torsdag 23 oktober 2008

packa pappas pappkäck

Jag tar ut en sovmorgon. EN ENDA sovmorgon/ledig dag. vad händer? Jo, en idiot försöker faxa till vår hemnummer. Inte en, inte två, men 8 gånger. Jag skrek de sista 3 gångerna i telefonen. men fick bara ett [eeeek, ckcrhchchraoo chchhr] som svar. Drömmar påverkas mycket av ilska mellan sömn märkte jag också. En av drömmarna jag minns så var där emellan, var jag väldigt arg och ville göra upplopp och raka mitt hårt på ett konstigt sätt. Men pappa sa att jag inte fick.... Jag måste verkligen flytta hemifrån.

Men nu är jag iallafall uppe. Och packar. Eller ja, uppenbarligen går det ganska långsamt med packningen för tillfället. Anledning?
Jag har inga flyttboxar. Men stick och köp flyttboxar då! Nej, jag tänker inte cykla med feta flyttboxar. no way josé.

Sen ska jag strax börja packa för min resa också. På lördag åker vi. woooh. Tanzania, Sanzibar. Skjuta lejon med slangbella och ge krokodiler tandvärk. detta kommer bli the trip of the life!

Men innan dess vill jag ha fått all flyttpackning gjord!

Wellswell! Dags att återgå.
Peace

Eddie Vedder - All Along the Watchtower

Inga kommentarer: