lördag 11 oktober 2008

No more

Det är nu bestämt, jag går aldrig mer till hipp!
Betala 100 kr för att gå in och låtsas att man är 16 igen. Och betala ytterligare för att närma sig 16 allt mer. Neeh. Och så TECHNO-musiken! Helt bisarrt! fyfan nej!

Så, jag och farra gick... vart`TILL KB! oooh, surprise. Där var jävligt trevligt. Det krävs alltid det där lilla extra för en trevlig kb-kväll. average kvällen räcker liksom inte. Igår var helt annorlunda. Jag hängde med en brud hela kvällen. De va rätt soft faktiskt.

Nu e man bakis o go, upptäckte att jag inte har några lakan på sängen..

Det får vi ordna.
PEACE

Dire Straits - Communiqué

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ljug inte. Du kom inte ens in. Du var för ful. Jag var där och kan garantera att du INTE var där. Mvh A.Hitler

Anonym sa...

Oi! Som om du inte brukar hänga med brudar hela kvällen Tott?
Cheers!