tisdag 16 december 2008

Better than perfect

Idag har jag införskaffat mig bord!!!

en mindre serie soffbord och ett middagsbord!
se nedan

Matbordet först. Kanske ser litet ut,
och ni undrar; "Hur ska vi kunna ha tacosfredag?"
Låt inte era ögon lura er! Bordet har dolda skivor
och kan rymma 8 personer sittandes!
AiGHT!



Min lilla serie soffbord. 3 stycken
Ett långt svart och två kvadratiska mindre(1 svart,1röd)
Fungerar utmärkt vid fest och ifall de tar för mycket plats,
ja då ställer man bara undan ena lill-bordet bredvid soffan.
PERFA


Passar på att slänga in en liten bild på andra sidan rummet också.
Finns ju en hel del som inte sett min lägenhet.
Typ hälften av mina läsare.. om inte alla mina läsare....
Som ni ser har jag en mycket stilig tv-bänk+panel till min gigantiska TV.
Guitar Hero-trummorna, luftrenaren, mina fantastiskt snygga sängkläder.
It's all there man!

Off the record.. Lale ringde precis! Han är hemma i Malmö. Blev extrem-glad! Han sätter sig nog i en taxi strax och kommer hit så ska vi Äeda litta! My chico americano!
Det får bli fin-mat ikväll!! 'Pasta Matericcano'

Peace out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Timmy, berätta mer om din luftrenare!

Anonym sa...

"Typ hälften av mina läsare.. om inte alla mina läsare...."

- Nej jag har ju faktiskt inte varit hemma hos dig, blir besviken att du glömt av mig som läsare....