måndag 22 december 2008

En helg, som om det vore helg

Jag tror knappt att det finns ord för hur mycket Guitar Hero och Rock Band jag har spelat denna helgen. Jag är så nöjd!

När jag i torsdags fick reda på att Rock Band 2 skivan släpptes i Sverige och GAME hade några X blev jag väldigt stressad. Ringde direkt dit för att kolla antalet exemplar kvar. 4 stycken. This was going to be tough. De hade mycket att göra i kassan, det hörde man i telefonen.. "Kan det dröja?"

Jag la på och ringde upp igen fem minuter senare. Jag la direkt undan två exemplar. Ett till mig och ett under namnet Henrik Åkesson.

Eftersom att jag är bäst så har jag nu i helgen kunnat spela precis hur mycket Rock Band 2 och GH 4 jag har velat. Kanske blev lite för mycket där vid halv 5 nånting...

För övrigt så har helgen varit jävligt lugn, var ensam en liten stund igår, så då passade jag på att gå och julshoppa. Julshopping e svårt som fan. Men jag hittade några jävlar.
Ikväll är det glöggkväll med lite småsläkt och nu e de fan snart jul alltså!
Om det bara kunde sluta blåsa och börja snöa istället...

Frank Sinatra - White Christmas

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu, de här håller ju inte med dina uppdateringar Tott. Om jag skall våga mig ner till malmö måste jag ju veta vad som försigår där nere?! ;)