måndag 15 december 2008

Living on a Prayer

För er som har saknat tv-spelsmaskinen i min blogg... SÅ ÄR DEN TILLBAKA!

Satte min första FC på expert drums på 'Guitar Hero: World Tour' idag. Självklart var den pinsamt lätt, men den satt där den skulle. Bon Jovi - Living on a Prayer.
FULL-HD möter iPhone. Vilka strålande färger va? ;)

Jag har funderat över att min blogg kanske behöver en fresh-up. Time to pimp it up liksom. Så jag ska börja skriva lite om mat. Mat för den fattige nu när man inte kan kasta pengar runt omkring sig längre. Så, min middag idag bestod av:
*4 skivor lingongrova
*3 dosor Mackrill i tomatsås
*lite leverpastej + gurka
*1 kopp té

Låter nästan lite väl lyxigt. Men jag tror att jag åt för mycket mackrill. Lite sur i magen känner jag! Imorgon blir det vita bönor i tomatsås och bacon till lunch. Mams full i bubblan!

Mike Oldfield - Harbringer

Inga kommentarer: