lördag 13 december 2008

Lusse Lelle

11 nätter före jul. Det var som fan!

Satan vad min lägenhet är bra. Jag kan gömma mig. Jag kan spela tv-spel (ingen verkar störas :) jag kan göra typ vad som helst. Men framför allt! Kan jag vara själv lite ibland. Och det är otroligt underbart!

Nu när julen närmar sig fick jag en tidig julklapp igår. Mark fixade gratisbiljetter till att se Benny Benassi på slagt igår. Fett, han verkar ball. Så vil hade förfest här och lyssnade in oss på musiken. Skulle bli en rolig kväll tänkte jag.
Men vad fan! Killen står ju bara där och dricker red bull, kör några lame cross fades. Inget personal remixes som e sjukt feta eller nåt sånt. Agerar bara helt vanlig KB-dj. Tydligen var priset inte dyrare än en vanlig nattklubb på slagt. Så det var kanske skit samma helt enkelt.

Men jag drog bara på mig 3D-glasögonen och körde lite moves så blev jag nöjd. Träffade lite allmänt trevligt folk får man ju säga. Orkar inte räkna upp en massa (jag känner så JÄÄÄVLA många), men det var kul att se familjära ansikten, där också.
Kvällen avslutades med en invigning av MAX hamburgare på stortorget. Det var gott och välplacerat!
Sen sov björnen gott!

19:53.. Borde kanske tänka över vad det blir till frukost/brunch/brunner idag.. Gröt kanske? Ska ju vara hos Mark om en timme... Kebab? vi ska se vi ska se.

Spray Me!

Inga kommentarer: