onsdag 7 januari 2009

Måndagsmys

Eftersom att det är första dagen på jobbet för mig sen min ledighet började.

Så känns det bannemig som att det är måndag idag!


Vad tycker jag om på måndagar? En måndagvits. Men eftersom det inte var måndag idag var mailkorgen hyfsat tom på skämt. Jag fick en liten variant iallafall..


" (Samtliga löpsidesrubriker ovan fanns som textrubriker i Aftonbladets och Expressens nätupplagor tisdagen den 30:e December 2008) "

Jepp. Det blev en dagens Lindström helt enkelt.

För övrigt så har jag börjat motionera nästan. Joggade både nån gång innan helgen och idag. Och jag hoppas på att hålla det! Ligga lågt med rökningen är också en bra grej så här i början på nya året.

19 Januari har jag upprop på Malmö Högskola. Projektledning. Smakar gott i munnen. Men studiebidrag täcker inte hyran! Jag hoppas på att fixa ett litet extrajobb till Mars, senast! så får vi la se...

Men nu tillbaka till verkligheten. Idag är det onsdag.. Onsdag = Lillördag, Jag tänkte införa en ny lillördag tradition. Rock Band night! så, om du e sugen. Kom över ikväll och kör Rock Band 2 hos mig!

Journey - Don't stop believing

Inga kommentarer: