måndag 19 januari 2009

Succé efter succé

Nu får jag faktiskt säga att jag är hemma. Jag har gjort allt jag kan. flyttat in, haft tramsigt sen efterfest, sjukt krångliga förfester och nu har jag knutit säcken. Inflyttningsfesten är avklarad!
I lördags eftermiddag kring 5-tiden insåg jag och min tillfälliga inneboende Lale att vi måste städa, för det var 2½ timme tills det var festdags!

Vi lyckades precis i tid och han springa och köpa lite snacks för sen rusade det in killar.. Japp, det såg ut att bli ännu en sån.. Mannafest. Men efter en timme hade väl de flesta poppat in och röjet var igång.

Filip som står för kvällens modechock gav oss en syn på streetwear summer 2009
Skjorta och fluga, stöldogds från okänd butik
Kalsonger lånade på Värnhem
Handväska, i utbyte mot en kväll på ett hotellrum
Studentmössa, min
Cigarett, Filips egen

Jag behöver inte förklara mer än att festen blev en succé och slutade inte tidigare än kl. 06.00

Idag, däremot. Idag skulle jag till Malmö Högskola för upprop till min kurs. eftersom jag inte verkar ha fått några papper om kalaset så chansar jag på en av alla byggnader och frågar mig fram. Tydligen har jag mitt upprop imorgon! Jaha, deppigt värre.

Men jag tog situationen i mina egna händer och promenerade. Hela vägen från Kajplats 305 till Möllan, med ett pitstop på banken.

Sen dess har jag, i en betydligt tråkigare dress än Filip här ovan, spelat Rock Band 2. Och fick faktiskt till några fullträffar på trummorna.


Guns n Roses - Shackler's Revenge (100%)

Alice in Chains - Man in the Box (100%)


The Clash - Should I stay or should I go (100%)


Inga kommentarer: