fredag 16 januari 2009

Trendsättare.

Jag läste någonstans att det börjar bli populärt med modebloggar. Så jag har bestämt mig för att bli jättekänd och rik med hjälp av min blogg, mitt utseende och mitt väldigt speciella klädval (jag kan vara otroligt unik).

Mitt första modeval kommer från de gamla tiderna. Vi befinner oss i början av det 2.a milleniet. 2001-looken. 2001 var en väldigt streetig tid för min del. Och jag har ju alltid varit lite före när det gäller mode. Och helt korrekt, 3 år efter denna bilden släpper Snook, helt och hållet inspirerade av min bild, singeln Mr. Cool. Inspirationen trycker de in i ett break som fick hela Svedala att köpa den Intetsägande, Outhärdliga och framför allt Extremt fula Truckerkepsen.

Trendsättare 2001
"Regerar över södern och fjällen"

1 kommentar:

Anonym sa...

Det nya modemagasinet "Timothys Mode" - snart i en butik nära dig.

woho, en vecka kvar, sedan är det inte bara Rosengård som brinner, utan även resten av Tredje Rikets största stad.