onsdag 14 januari 2009

Prison Break

Drömde otroligt obehagligt inatt...

Jag och två av mina närmsta vänner hade något fuffens för oss, kan inte minnas vad. plötsligt kommer det en vaktbil och ska stoppa oss. Så jag tar impulsivt upp en jättesten och kastar den på deras bil. Vi hoppar in i vår bil vi hade med oss och kör snabbt iväg. Vi tror att vi har kommit undan och bestämmer oss för att fortsätta till fots, för att säkert slippa bli förföljda. Efter fem minuters lugn flykt möts jag upp av en polis på häst och allt svartnar. "2 år senare" blir jag utsläppt ur fängelset. Förstår inte varför jag har suttit inne, vad som har hänt och jag har blivit helt och hållet apatiskt. Kan inte närma mig folk, kan inte prata. Kan bara sitta och titta in i en vägg. Så frågar min mamma vad som har hänt...

Där flyger jag upp ur min dröm. Har varit skakis hela morgonen p.g.a. detta. Det kändes så verkligt, så fel. Tradigt!

Men nu har jag börjat må lite bättre och funderar på att spara pengar till en väska/riktigt skön pall.


http://www.amazon.com/gp/product/B001DIQOYE?ie=UTF8&tag=rockgacom-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=B001DIQOYE

Inga kommentarer: