tisdag 13 januari 2009

Huvudet blir tyngre...

...snart trillar jag ihop.

Under snart en vecka har jag nu försökt fixa hotell åt 80 stycken motorcyklister från Holland, först i Malmö, sen Skåne. Malmö fick vi strunta i, för vilket hotell i Malmö ligger inne med parkeringsplats för 60 motorcyklar?

Så jag satte ihop härliga lockande förslag till både Ystad saltsjöbad och Örenäs Slott.
Anledning till att jag valde lite högkvalitativa hotell var att de hade försökt få plats på både Savoy och Quality Hotels. Men de hade tydligen bara försökt med allt möjligt.

Idag visar det sig att de faktiskt är 120 stycken. 40 av dem ska tälta och 80 ska bo på "bra hotell", inklusive middag och frukost, och till ett pris under 600 kronor!








Neh, motorcykel har då aldrig varit min grej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lider med dig Tott, men själv tycker jag det är bra att dem försöker hålla sig till Danmark.