torsdag 8 januari 2009

Klassiker - Beta 2.0

Alla minns Ferrero Rocher. Om du inte minns, spring ner till närmsta AJ livs och köp en löst för typ 4 kr.

Jag kommer ihåg det som lyxchoklad. en liten jävla kula med så sjuuuukt mycket smak. Choklad, krossade nötter på utsidan, den krispiga ihåliga bollen som chokladen och de krossade nötterna sitter fast på, nougaten kretsande kring den stora nöten i mitten.

Ja okej. Jag åt en precis, så att jag kunde detaljera den extra bra.

Iallafall. När vi hade invigningsfest för nya kontoret (typ nån månad för sent...som min inflyttningsfest :S) så fick vi lite presenter här. En present var en hel jävla karta med Ferrero Rochers. Helt sjukt. Måste ju kostat tusenlappen om man köper dem för sej på AJ livs. Och idag slipade jag tårna och provade en ny Ferrero.... Kokos. Herregud vilken dröm. Minss ni Rafaello?(tror den hette så).. Denna är miiinst lika god! Och vi har typ 5 kvar!


Jag känner att min diet går lite utför....

1 kommentar:

Anonym sa...

Moster Mia har jobbat på ferrero. ÄGD!