fredag 6 februari 2009

Fredag --> helg

Idag är det fredag. Woooh! tänker nog de flesta.
Men jag är inte ett dugg sugen på helg. Eller jo det är jag. Eller nej. Inte sugen, men i behov av det. För jag känner att jag behöver koppla av lite. Veckan har varit väldigt omtumlande. En sak är säker: Man ska inte inleda en arbetsvecka med att kolla på superbowl till klockan 5 på måndag morgon. Då blir balansen HELT rubbad.

Jag har tappat bort mitt skolblock, glöm plånboken hemma, blev nästan av med mobilen idag, hamnade nästan i bråk med ett fyllo på bodoni i onsdags när jag inte ville spela biljard längre, tror inte att jag får Carlingsjobbet, Har numera en inkomst lägre än min lägenhetshyra..

Men veckan har bjudit på goda egenskaper också. 4 datum är nu inbokade till mina Rock Band kvällar (4 Mars, 18 Mars, 1 April, 15 April), jag har sett Ping Pong Kingen med min flickvän (ja, vem kunde tänka sig att jag skulle skriva så?). Sen kom jag fan inte på mer. Jo just det, jag klarade två av de svåraste låtarna på Rock Band igår morse, Painkiller och Panic Attack.

Som tur är har man 'privata vänner' man kan umgås med ibland som gör att man blir på bra humör! Annars kan det ha funnits en risk att "the con's would outweigh the pro's". Och det är aldrig bra!

Låffe ska bo hos mig hela helgen, Clara också kanske. Och så kommer Elliot på söndag för vi ska spela tv-spel. tror jag. Kommer kanske bli en helg att se fram emot?

Fred ut

Muse - Hysteria

Inga kommentarer: