onsdag 11 mars 2009

saknat mig?

Näh, jag har förmodligen inte saknat er heller.. :)

nu har det ju faktiskt gått en månad sedan mitt raseriutbrott på 3.. Men inte mår jag bättre idag. Min dator har varit inlämnad på lagning, allt för att få veta att mitt batteri är defekt(vilket inte går på garanti) och att mitt enda problem var att behöva göra en System Restore. Detta kostade mig 900 kronor.

Fantastiskt. Det är den 11 mars och jag har 380 kronor kvar på kontot. Nån som ska med ut i helgen? .....

Jävla skit alltså!

Det här med lägenhet ballar ur mer och mer för varje månad som går. Och man blir ju så ledsen över det. Det var ju ett bra beslut från början, en möjlighet för mig att upptäcka lite mer, känna på livet och sluta vara instängd i mina föräldrars hus. Nu känns det mer som en jätteplåga. Dammsugaren fungerar inte, jag hamnade nästan hos kronofogden, min dator suger elefantkuk, och jag har nästan inga pengar kvar.

Mars månad. Hej och hå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kämpa mannen. behöver du något e de bara å ringa för tusan. Det vet du!