söndag 23 september 2007

1408

Ibland tycker man sig ha så jävla mycket man kan skriva om och vill bara sätta sig ner och hålla på tills man får kramp i fingrarna, Men just då är det inte tillfälle för man har annat att man måste hålla på med, och när man väl kommer till datorn så orkar man inte.. lite drygt.

Men iallafall så har det hänt mycket i veckan, first of all så avslutades mitt multi-månads-förhållande. Jag blir lika positivt överraskad varje gång jag får uttrycka mig om längden. Och det hade då inte gått med någon annan, Maia e fan en riktig tjej, och håller vi inte kontakten förlorar jag, typ.

Även har xbox-upplevelsen utvecklats då jag köpte ny kontroll och Amped 3, sen kom Kusin och pojkvän hit från Ungern så jag har varit inneboende hos Lilliot ett par dagar. Allt här är bra, utom den dåliga sängen, färgerna på tvn och elliot noja för min återkommande svettlukt. haha, han e go han.

Malin har varit i Malmö, så Gustav behövde en man till i huset, så jag har spenderat ett par timmar där också, ätit middag och dylikt vilket var hur härligt som helst.!
Och igårkväll avslutades med skräckfilm med John Cusack. Har aldrig varit så rädd cyklandes hem i mörkret.

Ikväll ska Elliot på inspark på HIPP! och vi ska äta ute vi, resterande åldrande. Så detta får räcka tills vidare, Hej på!

"What you are,
I was,
What I am,
You will be"

Inga kommentarer: