torsdag 6 september 2007

C'est de la Merde

Tack, entourage för det bästa Johnny Drama-avsnittet någonsin, precis på min födelsedag. Såg det iof inte förrän idag, men det får jag ta.

Igår fick jag firas av min Maia. Det blev sushi över på jobbet, så vi sushade, sen hade Maia bakat världens fräckaste (kardemumma tror jag det är) bullar. Thé med honung gjorde det inte sämre. Och som en grym touch hade hon köpt en t-shirt! Maia äger allt.

Jag sov riktigt gott inatt, och snart ska jag sätta mig och spela lite The Sims 2, och snart kommer vårt XBOX 360 Elite.. GUITAR HERO 3, HALO 3, ROCKBAND, BIOSHOCK! allt bara väntar på att våldgästas av mina klåfingrar. det äger också faktiskt.

Måste btw, köpa en iphone. så snart man har pengar vill man bara slösa bort dem på verkligen ALLT!!

PEACE!

"Den vackraste stunden i livet,
den var när du kom"

Inga kommentarer: