tisdag 4 september 2007

Sorry, Ari

Faktiskt, jag är lagom full, har jobbat 12-22, blivit överraskad på centralen, bjudit mina vänner på shots och fyllt år, life is 1337.

Helt personligen anser jag att dessa saker enbart är positiva; de betyder att jag har ett jobb, jag kan skriva trots att jag druckit en smula öl för mycket, jag har vänner som bryr sig om mig så pass mycket att de vill överraska mig och jag kan bjuda dem tillbaka på shots. och förresten så är jag numera 19 år gammal!

Jag har fått gratulationer som hette duga, från folk jag inte alls trodde skulle minnas min födelsedag, men jag har även upplevt att det finns dem som inte tänker på mig. Det låter så löjligt när jag själv läser det högt men jag tycker det är tråkigt. Och självklart undrar jag vad jag gjort mot dessa för att de inte skulle anstränga sig så mycket för att skicka ett sms, ringa eller bara skriva grattis på något så billigt som internet.
Ja, sånt ska man inte hänga upp sig på, för nu har jag vänner som jag vet betyder mer än så, och det uppskattar jag så pass mycket mer!

det enda jag egentligen förbannar nu, är timingens olycka, då det tvingade Maia min att bli sjuk och missa både morgonsuppvaktningen och utekvällen på lilla torg. Det blev en Boys night out, men hade absolut inte skadats av en äkta kvinnas närvaro!

Förrästen, för att ta upp gratulationer som hetter duga ska Elliots kompis Nille sitta högst på listan; Han knäcker allt. Fan, han är min brors kompis och vill gratulera mig!!! Det är glädje i mitt hjärta, faktiskt!

"- Hey, don't forget about me bro', I had your back all year.
* You wan't me to put you in my wish Johnny?
- Hey, if you don't mind...
# What do you want him to wish for Drama,
that somebody recognizes you?"