onsdag 28 maj 2008

Let's Siesta!

Jepp. Imorrn bär det av. Sommarens första festival för mig, och framför allt, första festivalen jag ska spela på! Awesome! Men sick stuff är på väg!

Vi spelar 13.15 på Playa! på lördag..
Alla får program. Vi står med i programmet, MEN! Istället för en bild på våra fula ansikten har man satt in en bild på Dansbandet JIVE... om jag får tro mina källor rätt. Detta ska självfallet uppföljas med att jag ska sno med mig ett program hem och på något sätt ladda upp sidan så att man kan få se om det är sant. Men detta är sinnessjukt. Och vi som har samarbetat med organisatörerna förut. Väldigt pinsamt..

Iallafall, fr.o.m. imorgon ska vi fylla och lillebror är också på festivalen, kommer bli låt mig citera:

"Legen.. I hope your not lactosintolerant 'cause the last part of the word is... DAIRY"

Inga kommentarer: