måndag 5 maj 2008

A week in a day

Nu har det gått en hel vecka (om inte mer) sedan jag senast skrev något.
Under veckan har jag åstadkommit följande.
Som förhoppningsvis någon förstått så har jag slängt min vita månad i papperskorgen.
Jag har varit på Ministry of Sound.
Jag har hatat min nya arbetskamrat mer än något annat, till att börja tycka att hon är faktiskt rätt nice.
Jag har hjälp min syster renovera sin lägenhet.
Jag har nu skadat mig.
Och framför allt, så har jag varit ute i solen och njutit av sommaren som bara är så jävla nära!!

vad gör jag nu då?
Jag planerar en biokväll med min bög-kompis.
Jag planerar repkvällar med mitt verkligen icke-bög band.
Jag håller mig i skinnet
och sitter snällt på mattan.
medan jag spelar GTA 4 hela dagarna.

grejjt!

Ooh, förresten! i fredags hade jag också super kul! massa gamla klassiker på förfesten innan kb. Musiken var som gjuten av guld! hela kvällen var faktiskt en ordentlig BLAST!

så, nu vet man vad som hänt senaste veckan.

Counting Crows - Big yellow taxi

Inga kommentarer: