onsdag 20 augusti 2008

Hey hey, I wanna be a Rock Star

Inatt sov jag delvis gott, delvis mindre gott.

Got sov jag tack vare en del öl konsumerad rätt ner i magen. Mindre gott sov jag väl för att jag inte hade täcke, utan min plastiga jacka fick göra dealen. Jeepp, jag sov i Kalles nya lägenhet! Just nu så målas det i lägenheten så det har inte gjorts mycket försök till möblering. Det finns en gammal säng, en Tempurmadrass, en kortare soffa, en basförstärkare, en stereo, en bas och annat krams. Jag Bjartur och Kalle slogs om vem som skulle sova var. Bjartur fick soffan. Han hade fått lov att sova bredvid mig, men jag förstår att han avvek. Att vakna bredvid ett ludet monster är inget man ska uppmuntra till.

Sov gott gjorde av en anledning till. Tydligen så har våra låtar spelats en hel del på P3. Inte bara i P3 Lab i torsdags. Utan även P3 Rockster (webradio) och på programmen i radio. Detta finner jag extremt underhållande och rent utav upplyftande. P3 gillar oss! Peee'åh!

Men ässch. Slut på drömmandet. Nu ska jag lira Rock Band. HAJK!

GLaDOS - Still Alive

Inga kommentarer: