måndag 1 september 2008

New Fresh start!

Så! Färdigt! Avslutat! Aldrig mer!

Igår hade jag mitt sista pass på Caviar House & Prunier. Jag har på ett sätt sett fram emot detta i ett halvår. Nu har jag äntligen ett tillfälligt substitut-jobb tills jag kan hitta ett annat ställe att jobba på.

Vad kan vara ännu bättre än att man äntligen lyckas lämna en arbetsplats som varit ångestfylld?
Jo, en lägenhet! Om allt går som planerat så har jag den 1.e November flyttat in i en gemytlig 41 kvadratmeters etta, med stort kök och gött utrymme. Kvarteret bakom mölle-torget liksom.

Det är svårt att uttrycka sig, för varje gång jag tänker på det kommer nya inredningsidéer och adrenalinet pumpar samtidigt som de svåra frågorna uppstår. Är jag redo? Är mammas lilla pojke redo att sticka hemifrån? Middag hos familjen varje söndag är det ingen fråga om, det är en självklarhet! Och Elliot ska ha regelbundna besök hos mig, det har jag bestämt!

Nej, nu ska jag snart ut och skejta sig lite. Motion är extremt viktigt!

Hej hej!!!

Deep Purlpe - Highway Star

Inga kommentarer: