torsdag 25 september 2008

Rapport - Glenn Hysen's Trofé CUP #2


Här hade vi skrivit en hel recension över kvällens matcher men jag (Aleksander Källkvist) råkade stänga ned facebook fönstret utan att spara. Är det inte lite kul?
Timmy är helt knäckt över mitt snedsteg för nu har han inget att läsa på jobbet. Jag tror han vill döda mig. Han är dock i final trots att jag vunnit alla matcher i gruppspelet. Jag är egentligen den bästa spelaren ikväll men gud vill annat. Nu ska jag försöka sammanfatta kvällen:
Jag har ett sjukt bra lag och vinner allt! Farra blir arg och skriker mest hela tiden. Att säga att han har damp hade varit taskigt mot alla människor som faktiskt har diagnosen adhd. Han ligger under i sin semifinal och skriker rakt ut i frustration. Jag hoppas att han förlorar så att jag får möta honom i kamp om tredje platsen. Då mkommer jag ge honom lite ungersk smisk. Han får spasma ryck. Det är intressant att se en stor, vuxen man bete sig som en jävla tornado. Det står 2-1 i matchen mot ryden å farra. Ryden ler och farra skriker. Det är väl som det brukar vara vid cup tillfällena. Manlig kärlek. Timmy är fortfarande knäckt över att jag klickade bort alla inlägg över matcherna. Det är precis som turneringen aldrig existerat. Det finns inga mer än vi 4 som kan intyga att turneringen ägt rum. Ryden får ett friläge vilket resulterar i att farra får frispel och kastar kontrollen. Friläget resulterar i mål och jag är nog den lyckligaste mannen på jorden. Farra är i ett utsatt läge och jag ska ge honom så mycket smisk just nu. kommer strax.

Nu är det bronsmatch iallafall!

Danger Mouse vs. X-MAN
Inför halvlek där vi nu kommer in står det 0-0 och Danger Mouse har gått in i outrageous DAMP. Han har inte gjort annat än att skrika som en stucken jugoslav i 50 minuter. Nu har han däremot intagit porr-position och om han vinner matchen kommer han kanske att fria till sitt livs kärlek.Det är mest offside-blåsningar i matchen och klockan tickar. De känner båda pressen nu när hejarklacken längs långsidan börjar skrika glåpord mot spelarna på plan. Halvtid. X-MAN taggar till starkare och starka. han tänker satsa på sitt klassiska anfall. men nej, stopp sa det där.Danger har satt sig upp och är redo för anfall. Om X gör mål nu kommer han att skrika, högre än någonsin. Danger kommer att slå honom. VÄLDIGT hårjt. Mycket motorbåtseffekter när suckarna ska komma fram och missnöjet över det EXTREMT dåliga spelet i bronsmatchen uttrycks. X skrattar mest, och Danger skriker mest i missnöje! PISSSPEL skriker Danger. "Lagen är så obalanserade att det inte är roligt". Newsflash! Du valde ditt eget lag!
MÅÅÅÅL! av Danger! X skrikerFAAAAN DÅ! men vi är i 80.e minuten och det verkar hopplöst.. SKRIK! "JAG HAR DET SÄMSTA LAGET" skriker X. Nu är det mer Danger som skrattar. "Jag vill inte passa längre. mitt självförtroende är för dåligt."
"Hoppas alle förlorar. Då måste han ta shotten och kan inte köra hem" Dangers självförtroende har stigit. X klagar mest på sina "negrar" "Vita jävla negerjävel!"

Matchen är slut och X ska nu ta emot 2 boxar från varje deltagare. "Ja det är nice" säger X och sväljer sin Äpple-shot.

FINAL!
Såprevisorn vs. Racquet

omm dett ek litje svprt
förszztå är det för jag dryjmiut voidka hick.
Men nu börjar finalen.! hur fan kom racket till final? hur fan kom inte x-man till final? gud hade säkert något med saken att göra. jag blir förbannad. Vad händer i helgen? någon som är sugen på utgång? hör av er isåfall. Matchen då? undrar ni säkert. Men skit i den. Det är mellan 2 sopor. Dem är SOPOR. S-O-P-P-O-R. Dem är TILL OCH MED felstavade sopor, det är alltså grövre. matchen är allmänt ointressant och båda två ser ut som idioter. Kan bero på att dem är idioter tänker ni men hey jag är bara kommentator. Det är bara svarta män på plan! Finns det bara svarta människor i landet där alla äter baguetter och dricker vin? Tycker jag skymtar Christoffer Vass på skärmen. Nu såg jag en vit man. Det var domaren. Timmy säger att han har spelet. och han gör mål. Den jävla bögen vann inte en enda match i gruppspelet men tro fan att han skärper sig och gör mål i finalen? Det är så jävla bögigt. Har vi inget läger för bögar i sverige? jag tror dem kallar det scouterna. Ryden "passar som en liten hora" enligt honom själv. 3 svarta människor jagar en vit man med boll. Det ser fruktansvärt roligt ut! "Ey, ge oss din boll"! "Catch me if you can" svarar blekfisen och springer mot mål. Han blir dock fälld och säkert rånad. Farra frågar var ryden har köpt sitt bröd. Det är Pågens lingongrova. PÅGENS LINGONGROVA?! Tom fucking öh özens allfrukt säljer lingon grova. Det blir 2-0 till den spydiga killen med stor näsa. Det är timmy alltså. "Kolla vad negrarna tycker om varandra" kommenterar han i målvideon när några svarta män kramar om varandra. Man kan tro vi sitter i djupaste tomelilla med våra epa-traktorer utanför. Så är det tyvärr inte. Matchen då? tänker ni igen. INTE EN JÄVEL BRYR SIG OM MATCHEN så jag tänkte berätta lite om mig själv istället. Idag har jag suttit vid datorn i typ 4 timmar. Det var givande på många fronter. TTIMMYS svarta slav får friläge men 3 vita arier i Rydens lag hinner fan ikapp honom och sparkar ned honom. Rätt åt den jäveln. Åt timmy alltså. nu diskuteras rydens boende. "hur gör ni när någon ska knulla" frågar farra. Ryden har en manlig sambo. Han går alltså lite på kristofer krooks linje och börjar köra på fel sida av vägen. För er som inte förstod så är han BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! Timmy ska lana i helgen. LANA. FUCKING lana. han är 20 år gammal och ska lana. För i helvete väx upp potatisnäsa. Farra frågar om någon vill ut imorgon, jag ignorerar frågan. Han är en dryg prick den där borso. 2-0 blev matchen till näsapan. Välförtjänat? - Nope!
X-man hade allt spel under hela turneringen. Farra vill ha min keps. Han är tokig. Nu är klockan 11. Timmy har vunnit. Han är bög. bög bög bög bög bög. Nu börjar han prata om någon sorts serie som vi har? Det visste jag inte. man kanske borde börja anstränga sig. Farra påminner ryden att han får boxar att dela ut. Han har inte bara en allvarlig störning, typ 10ggr värre än damp. Han gillar även smärta.
Nu ska jag köra hem till my casa, äta lite mat och sen gå och lägga mig.
Hör av er kära läsare om ni vill vinna en kväll ute i malmö med skribenten X-man. Ni bjuder!
PUSS och till nästa gång vi ses. Glöm inte att X:a era motståndare! ps. timmy du är bög om du boxar mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men alltså... allt man skriver på blogspot sparas i utkast... så kolla bara under "redigera inlägg" så ska ni nog se att det ni skrev ligger där.....