fredag 24 augusti 2007

Dog Day Afternoon

Igår söp man, fick ångest, åt en halv påse chips och drack en liter vatten.
Imorse vaknar man 2 timmar tidigare än planerat för idiot-grannarna trimmar buskage med en jävla traktormotor eller nåt, därefter ligger man nervöst och skakar i två timmar till mobillarmet går och det är dags att gå upp och duscha.
Frukost blir Kaos, Dålig omelett som smakar nada och kaffet ger magont.
Hört om en starkare JINX?! Ångesten låg på topp.
Pappa hämtar, kör till "house of hell". Sätter mig i en Volvo fucking S60. Den har Alkolås! AAAHHH!
Slipper blåsa! YES!
Kör med världens mest monotona Stellan Mathison.
40 minuter senare sitter pappa i baksätet minst lika nervös som jag.
Stellan frågar pappa; Hur känns det?
Pappa svarar; Aldrig varit så nervös förr i hela mitt liv.
Stellan svarar; Vad är du så nervös för? Detta gick ju bra, (kryssar i JA-rutan på pappret)

JAG HAR KÖRKORT!!

Äntligen, som jag brukar säga, lyckas man inte fjärde gången, så försök igen!
Hade jag inte klarat det idag hade jag antagligen tvingats göra om teoriprovet, snart ett år sedan jag klarade det. Har nog aldrig varit så här lycklig förr, eftersom det största hindret i mitt liv hittills är passerat! SÅ JÄVLA GYTT!!

Så nu har jag fikat och cruisat stan lite, sen ska jag jobba. Ikväll är det fylla och radiobilar som gäller.. Hoppas man inte kan bli tagen för rattfylla där.

PEACE!

"Sacrifice, Lloyd! Like the Kamikaze pilots used to do!"