torsdag 19 juni 2008

Game over, again.

Jaha, då var väl Sverige ute ur EM, precis som förra gruppspelet, och gruppspelet innan dess. Och så kan man hålla på i evigheter. Det känns som att vi blossar upp vårt lag på tok för mycket och så blir alla så sinnessjukt besvikna när vi förlorar. Sverige är helt enkelt inget topplag, vi har toppspelare men det visar sig att det har tydligen de andra länderna också. Förutom typ, Schweiz, Grekland, Rumänien och Bulgarien. Fast ja, de kommer också till Gruppspel, som Sverige.

Känns dumt att älta det. Därför går vi vidare till nästa punk.

Malmö är en för liten stad. Jag börjar känna det som mina gamla klasskamrater insåg för ett år sen. Jag måste härifrån. Rykten från min gamla gymnasietid ligger kvar och en trend har följt mig i ett år nästan nu. Afan att jag träffar många tjejer. Efter att man har träffat en tjej två gånger tycker de att det är dags att ta upp huruvida jag är en lämplig partner, eftersom att jag är en sån jävla player. Var får man detta ifrån? Har jag nån jävla besviken tjej efter mig som snackar med alla och säger "lita inte på honom, han är en vandrande kuk"...
Det får bli så, nästa gång jag presenterar mig blir det ett gott handskak och;
"Hej! Timothy, manshora. Trevligt att träffas". Så vet alla direkt att ja. Det är han, jag hörde att han var helt vild på gymnasiet. Honom ska jag hålla mig borta ifrån.

Robyn - Handle Me

1 kommentar:

Marybelle sa...

Hahahhaha! Kolla, allting sprack när du dumpade mig efter 10 dagar! Det var där det började! Hows life annars (liksom besides det vandrande kuk ryktet?)