lördag 21 juni 2008

Suppliies

Bakis? Ja de hoppas jag att du är. Jag mår bra. Ofattbart bra.

Efter jobbet igår kom jag hem och det visade sig att lillebrors fest hade skitit sig och han satt bara hemma och hade tråkigt. Jag som var pigg på fest efter 10 timmars arbete började ringa runt å kolla läget överallt. Slutligen ringde Kalle. Jag visste att jag inte skulle behöva fråga.
Det blev 70% snaps hos grannen, dans på bar gärning, fyllesång i soffan(med riktigt bra gung) och framför allt tror jag att jag bonda lite lite mer med min bror. Härlig kväll som inte kunde slutat bättre än klockan 04.00, sittandes i min soffa, ätandes CHEESEBALLS och lyssna på lite musik.

Jobbet idag var inte alls fullt så farligt som jag befarat. Det är inte alls så hemskt att vara servitör, idag har jag till exempel fått träna på att bråka på franska. Franska pensionärer kan vara riktigt dumma i huvudet. Idag har jag ätit gratis sushi med starka mängder wasabi. Och efter 8 timmar är jag nu redo att träffa min långt förlorade vän (min kompis) för en öl eller två. Livet e la härligt. Sista passet imorgon, sen är jag ledig i minst två veckor till.

YESBOX, festivaler med hotellboende väntar. det kommer äga hästballe!

Band of Horses - Part one

1 kommentar:

Anonym sa...

Hotell är för människor som inte vill få skit under naglarna, men om det blir översvämning på campingen kommer jag och knackar på dörren, alternativt lån av dusch.