tisdag 3 juni 2008

It looks like, we're in for stormy weather

Nu skiner solen. Vem kan vara på dåligt humör idag? De som jobbar kanske. HAHAH!

Jag är ledig och kommer bestämt att vara ledig hela veckan. För att göra gott istället för att bara slappa å va kass har jag därför idag klippt gräsmattan. Det känns bra. Då får jag lov att sätta upp pingisbordet snart också. Sen blire en riktigt grym sommar.

Studsmattan är jag lite skeptiskt mot dock. Jag menar, visst har man haft sjuka dagar kring studsmattan och tävlat om vem som klarat flest volter på raken (elliot vann alltid). Och visst har man ibland haft skitball flera stycken samtidigt och puttat varandra och typ dött. Men nu känns den nästan lite förlegad. Den magiska mattan. När jag hoppar slår jag i marken typ hela tiden och inte ens Elliot orkar plocka fram den. Nu står bara den här stora metallica-ställningen mitt på gräsmattan och är riktigt ful. Väldigt ångest-fyllt. Kanske plockar ner den och gömmer allt nånstans. Men det får bli morgondagens projekt isåfall.

Så, om vinden ska sluta bråka så går jag ut och solar en stund till.

Jarvis Cocker - Heavy Weather

Inga kommentarer: