torsdag 12 juni 2008

yup. Yup duppi dup.

Så, idag. Förhoppningsvis åker jag till hultsfred. Och denna gången slipper jag betala 1500 kr för att komma in. Däremot får jag betalt en mindre summa för att vistas där. För att spela lite musik med mina vänner. Jag ska få betalt för att ha kul.

Jag tror inte att jag har fångat tanken ordentligt ännu. Jag ska gå på Sveriges typ största festival, betald. För att de vill ha mig där. Det kommer väl slå mig som en dunk bensin i röven när jag väl kommer fram. Men jag är väldigt lugn nu. borde kanske vara lite mer nervös.

Detta blir tjatigt att prata om. Jag är nog lite nervös iallafall. Men jag blir borta i helgen. Jag kommer hem på söndag. Och då mina vänner.

Nite O's EP. 50 kr. 4 extremt bra låtar.
preview: www.myspace.com/jivingmen

rocka lugnt

Inga kommentarer: