tisdag 4 mars 2008

Bakom i tiden

Idag efter repan sitter vi i bilen hem. Så kommer Celine Dion - My heart will go on, och jag och Kalle utbrister Titanic, den måste vi se nån gång. "igen" avslutar Kalles mening, men inte min.

Jag har aldrig sett denna filmen! Kalle känner det som om han umgås med en efterbliven bokmal. Är man så bak för att man inte sett Titanic? Detta under regisserat av en av världens bästa? Deppigt nog känns det så. Men alltså, så häftig kan Leonardo inte vara. Eller var det i Titanic som man för första gången konstaterade att han var snygg? Jag vet inte ens vad hans kvinnliga motspelare heter.

AAH! alla dessa tankar tär mig i bitar. Jag får väl ta mig till att se den nån dag i veckan, får fråga piratbyrån om de har en kopia liggandes..

Imorogn ska jag upp onödigt tidigt för att gå till vårdcentralen och kolla upp mitt finger, och göra en uppdatering på min allergi. Om jag nu klarar att gå upp kl.07.30 dvs. De har ju bara besökstid 08-10 på onsdagar.

Blir nog inte kb på fredag, eller ja. får se.

bröd

2 kommentarer:

Emelie Hell sa...

Titta vem jag hitta! Men, skall du sitta hemma och titta Titanic istället, nu på fredag? Malin har ju faktiskt fyllt år, vi skall supa henne under bordet

Maia sa...

HON HETER KATE WINSLET