måndag 3 mars 2008

Melodifestivalen, en redig fest!

Ikväll har jag tänkt.

Det är nog inte så dumt med Melodifestivalen ändå. Jag är inte den som sätter mig in i det och ringer och grejer. Men fan, visst är det lite underhållande ändå. Man kan sitta och skratta åt löjliga framträdanden som Nordman och Calaisa, växlande med att sitta och mysa till Linda Bengtzing. Herregud vad jag gärna hade varit en av hennes dansare! Speciellt han i mitten som hon grindar o allt!

Sen är ju faktiskt Cristian Luuk riktigt kul! 32-kampen är ju bara den en strålande idé! Lätt det bästa inom tv-historien!

Nu är det Sibels tur, ser väl mest ut som en alv på en marijuana-trip. Kanske LSD, hon verkar ha problem med ljuset iallafall. Och hennes klänning är ju på tok för lång. Ogrindbart helt enkelt!
Lite arabisk inspiration på wailandet, soft! Och nu kommer vinden och snart fläks fissen upp för gott!

Förstår ni, här finns underhållning för alla! Perversa (sibel), tanter (Calaisa), barn (Nordman) och mig (Bengtzing/Luuk).

HAHAH! 3m löpning!

Nu måste jag sluta skriva innan allt blandar ihop sig för mycket!

Ses på svt1 nästa fredag. Kanske kb därefter, om jag är snäll.

Inga kommentarer: