lördag 8 mars 2008

Fockin' ey

Två långa kvällar har skett.

Torsdag; smaklöken -> flak -> Pierre's lya till kl. 07.00


Fredag; Middag på Jensens -> Flak -> Kalles lya till 05.30

Mår jag bättre nu? Nej, verkligen inte.
Ibland känns de faktiskt som om man bara kastar bort sin tid, bokstavligt talat. Även om man har kul för stunden. En återkommande tanke slår mig om att jag kastar bort min tid, på tok för mycket. Men då måste jag ibland påminna mig själv, att det gör jag nog inte. why?

En hel del av min tid är faktiskt gyllene; jag har under dessa timmar ingen press på mig och jag spenderar de mest till att repa med bandet, att spela in med bandet umgås med mina numera tre absolut närmsta vänner. Om jag inte haft bandet hade jag troligen suttit i denna sitsen;

Caviar House & Prunier, 3-5 dagar i veckan, ett arbetspass = 12.00-22.00. Vad hade resultatet av detta blivit? Jag hade antagligen blivit en bitter inbiten restaurang-räv, som hatar typ alla svenskar, för svenskar ställer de dummaste frågorna när de är på semester. Jag hade kunnat vara fast i ett jobb som inte göra annat än skadar mig. förutom ur det ekonomiska perspektivet dvs.

ja, nu hade jag värsta massa mer att skriva, men filip tutar utanför och vi ska repa!

Grattis Maia, du förjtänar det, förrästen.!

Inga kommentarer: