måndag 31 mars 2008

Pain!

Idag upplever jag smärta! Olidlig smärta!

Jag vet inte om det beror på för lite träning, att jag dansade ovanligt mycket i fredags, att jag sov i kalles soffa två nätter i rad eller om det beror på att jag lyfter dåligt när jag langar varor på jobbet. Men av någon anledning har jag KATASTROFALT ONT I RYGGEN! det gör ont att ligga, att sitta, att stå, att gå och framför allt får riktigt ont när jag nyser! då kommer alltid ett litet skrik till.
Pappas starkaste smärtstillande funkade inte. Funderar på att hitta mig en massör, eller kanske en massös. nä, jag litar mer på män tror jag. :D

Förutom det tror jag att en mastodont-fläskläpp håller på att växa fram under min mustasch. Det är inte heller roligt på långa vägar.

MEN! jag har sett två filmer idag.
*Into the wild
*We own the night

Två enligt mig riktigt bra filmer. Speciellt Into the Wild med ett superbt soundtrack till alla vildmarks-sekvenser! Eddie Vedder heter musikern, nice.

Annars?

"I mean, you're really good.
I mean, you're like
100,000 times better than, like,
any apple I've ever had.
I'm not Superman, I'm Supertramp.
You're Superapple.
You're so tasty.
You're so organic, so natural.
You're the apple of my eye."

Inga kommentarer: