fredag 28 mars 2008

Personligt, alltid roligt

Idag fick jag post!

Det var inte lönebesked, inte bredbandsräkning, inte Rocky som ville utöka min prenumeration där de så lyckligt stavat mitt namn Tomithy. Det var ett vitt kuvert med handskriven addressering. Spännande spännande. jag känner på mitt lilla paket, det är något hårt däri. hmm, inte så stort, kreditkortsstorlek ungefär. Spännande spännande. Med glädjeskutt springer jag tyst upp för trappan (jag har ju jobbat idag och kom inte hem förrän halv 12, så man vill inte väcka familjen). Ett foto hoppades jag på, ett foto, i hårdpapper på något kul, på mig kanske.

När jag öppnar blir jag gladeligen förvånad. Stammiskort på KB! OJJOJJOJJ! Jag kan inte säga annat än, Nice!

låt mig citera:
Kortet gäller för dig och en gäst.

det var det enda kul att citera.
Känner jag mina vänner rätt, typ Farra, så kommer jag kunna inkassera en öl per kväll, då han slipper betala inträde, vilket han så länge längtat efter.

Det var allt. Imorgon ska mitt kort invigas och jag ska gladeligen dansa mig förbi KB-kön rätt in i garderoben. Undrar om den är gratis också..

Ses i dimman morgen abend!

Inga kommentarer: