söndag 2 mars 2008

Gay bar

Så, nu har det skett! jag har gjort ännu en sak som aldrig mer kommer ske. Jag har varit på bög-klubb. Jag har upplevt något otroligt. haha!
En bögklubb, det är väl inget speciellt, tänker några. Men låt mig ommöblera. Tänk dig en porrfilm, fast alla har kläderna på. Och det är typ bara män. Ioförsej så fanns det någon enstaka Muskelmassa (vägde lätt 130 kg bröst/axel-muskler) som gick runt utan sin skjorta och slickade sina killkompisar i ansiktet.
Att det här muskelberg sedan närmade sig mig ett tag är inget jag gläder mig över, men han förstod nog ganska kvickt att jag ville sitta utan honom, med min öl i handen och se arg ut eller dylikt.

En kille småraggade nästan på mig faktiskt. Han trodde sig ha sett mig på Field's innan under dagen och frågade sen om jag ville dansa, det ville jag inte. (PUNKT)

Den människa som säger att bögar dansar bättre än straighta killar, kan faktiskt skjuta sig i huvet. Bögar ser dummare ut, vickar på höfterna som om det vore rehab efter ett tragiskt diskbråck och står mest och taffsar på varandra, vilket inte lyckades få mig ner till dansgolvet.

För övrigt var det en väldigt rolig kväll hemma hos legenden Zach. Vi var visserligen 5 personer, men de blev lite smådans och mycket snacketisnack, vilket aldrig slår fel.

Men bögklubbar, de kan få vara för sig själva för ett tag till, jag har fått min dos testosteron (kanske mkt östogen också) så det räcker ett decennium iaf.

fred

Inga kommentarer: