fredag 4 april 2008

Citodon it is!

Idag ska jag kurera mig med citodon! Tack vare min starka bloggarkrets som ger mig goda tips så här i min stora ryggdepression! Tack Ida! undrar om den kan bota bakfylla också..

Jag är idag en väldigt förvirrad man. Jag vet inte vad jag vill, vart jag ska hän, vem jag vill eller varför jag ens vill. Vad ville jag nu igen? Till råga på allt är jag bakis och det är BARA FREDAG!

Glada nyheter är att U.S kommer idag och ska leverera lite nyheter om kanske bokningar i sommar och dylikt. Ser man mycket fram emot, sen blir det en kb-visit, nu när det har blivit så billigt. Även om min rygg nog inte klarar allt för mycket dans. Blir nog mest häng på vinylen och i rutan.

Men jag har varit duktig idag, jag har tömt diskmaskinen, varit ute med Ernst-Sture, gett honom mat o dryck och snart ska jag ta in tvätten som hänger på balkongen.. jag hade nog kunnat klara mig själv.. neeeh!

En låt jag gärna rekommenderar idag är
Moby - im in love
jättemysig.

(C'est a toi, dont je veux dire bon matin demain, et le jours aprés, et le jour aprés....)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vadå det är bara fredag? I Göteborg är man bakis nästintill varje fredag, då torsdagar räknas som helg. Varför klaga?

;)