måndag 14 april 2008

Grisen skriker

När du fyller 65...

Idag har min lever skrikt. Den har spytt ut sig ursinne ut i min kropp.
Jag tror faktiskt att min kropp börjar hata mig. De senaste fyra fyllorna har varit bland de råaste i mitt liv jag har klarat utan att spy. jag borde nog ha spytt femton gånger per festtillfälle. Istället blir det bara värre och värre.

I torsdags blev det för mycket, men jag klarade av att jobba i fredags ändå.
Igår blev det tok för mycket och tok för sent. Däckade vid 6, det sista jag minns
är att syrran kommer ner och ska till jobbet.
Pappa kom imorse och väckte mig med ett glas vatten och två ordentliga aspirin och sa;
"Du är riktigt korkad"

Nu får man börja ta det lite lugnt igen, efter lördag är det 5 veckor tills festival och en vit månad kan vara god tanke.
Inge luring.
Inge sprit.
Vit månad.

Bra, då spikar vi det!

1 kommentar:

Sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.