tisdag 15 april 2008

vafan?

Alltså, nu har det hänt igen. Någon har kommenterat min blogg och tagit bort inlägget!
Kan man vara mer omogen? Jag snittar på typ en halv kommentar per blogginlägg och så kommer det idioter som tar bort sina meddelanden. Kan ni inte stå för vad ni skriver? Jag står för vad jag skriver, och all feedback är välkommen feedback. Jag menar, jag kallar mig inte direkt Schulman nr.2, men jag skriver för mig och för den som vill läsa. Och det är sinnessjukt jobbigt att inte få läsa direkt-kommentarer. Som är just första tanken som slår en läsare.

Okej, förlåt. Jag är arg. Tåget hem var 15 minuter försenat. Jag sprang för att hinna med bussen, men den beslutade sig för att åka 2 minuter tidigare än den skulle. Så jävla respektlöst. Om man är busschaufför, och stannar precis vid en tågstation, ser att; hmm, ingen har lämnat stationen, alltså är tåget nog försenat.. Och eftersom jag är sista bussen, så kommer det nog behövas att jag stannar en liten stund extra, är inte en tanke som slår en chaffis. "Le, så ler vi tillbaka" står det på bussarna också. Fuck you! Sura jävlar som sitter med en ipod i örat.
Här går jag och spenderar oväsentligt mycket pengar på Sveriges kassa lokaltrafik, och blir inget annat än arg. Inte konstigt att hälften av alla under 25 försöker åka barnbiljett,
Skånebögtrafiken.

Pappa fick jag väcka, så körde han och hämtade mig. Tur att man har världens bästa föräldrar!

Nu ska jag iallafall vara ledig i en vecka, hoppas jag. Eller jag måste. Det finns inget jobb för mig denna veckan, så enkelt är det. Jag kommer tacka nej.

Nej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

skånebögtrafiken.. innan dom bytte vuxenbiljetten från 16 till 19 så var det i juni de året man fyllde 16 sen bytte dom till 19 men dom sa inget att det började gälla hela de året och inte i juni som det va innan till och med blivit leggad av buss chaffisar som släppt in mig på barn sen kommer det en äcklig kontrollant och eftersom det e världens värsta dag och jag är hundra % på att jag åker fullständigt lagligt säger jag att jag e nitton och trycker upp mitt leg i ansiktet på honom... 500 spänn böter kul... för att dom har gett ut kass info och misslett mig borde finnas ett alternativ till skånetrafiken så att dom fick konkurans och va tvugna att skärpa sig! gud vilket hat som kom upp inom mig :S det här va alltså ett och ett halvår sen... aja nästa fylla blir målet att kräka ner så mycket av en buss´s inredning det bara är möjligt!

Sofia sa...

Timmy du ger mig skuldkänslor! Jag skrev "åh, då ses vi i Hultsfred?". Snabbt klickade jag "publicera din kommentar", ungefär lika snabbt insåg jag att det inte är fem veckor kvar till den 12 Juni. För att det inte skulle synas hur lite matte jag ägnat mig åt under min livstid så raderade jag kommentaren för att inte verka korkad. Sorry Timmy, jag borde stå för hur korkad jag är, jag lovar att göra det nästa gång... Vilket festival syftar du på förresten?

Anonym sa...

LOL på utskällningen.

Du passar bra i kort hår ;)