onsdag 23 april 2008

Day three, Check!

Nu har jag nästan klarat av rummet helt och hållet. En städning, två sladdar (för ultimat stereoljud) och fixa till balkongen så. NICE!

Jobbade idag också ja. Värsta Christopher Columbus har jag varit! Körde runt med trucken och skulle hämta massa varor vid leverans-slussen. Vanliga vägen var avstängd, så jag fick ta mig en tur bland flygplanen. Jävligt häftigt faktiskt. Och med tranke på att trucken rör sig i ca. 5 km/h hade jag gott om tid att se mig omkring. Dessutom hade jag tre leveranser = 6 ggr ut i solen bland planen å softa!

Efter repan skulle jag iväg å köpa en fåtölj. Då gick jag omkring på bakgatorna kring Värnhem. Också helt ny upplevelse för suburbian Timmy.

riktig äventyrare!

Nu har jag inte mer tid, ska spela lite skate. med Kalle! Och ajg har bannemej varit duktig idag me!

Eight legs - These gray days

Inga kommentarer: