tisdag 22 april 2008

Day two, check!

Dagen var ju inte ens nån utmaning!
Börjar hittills kännas som jag gör en väldigt stor deal av vit månad grejen.

Okej, Kalle som förutom jag är cigg-provider för det mesta är sjuk så han var inte heller sugen på att luras. Och Stoffe är så insnöad på snus så han bjöd på snus. Snus är riktigt äckligt, så inte mig emot kunde jag lätt tacka nej.

Lale vill spela pingis ikväll. det är svårt när han bjussar på rack. Men trams, inget för mig. Vit månad :)

Har börjat läsa igen. Igårkväll. Snabba Cash av Jens Lapidus. är redan på sidan 174. Riktigt nice att sitta ute i solen och läsa. Något jag har missat under mina hittills 19 sommrar. Visste dessutom inte att jag läste så snabbt. Eller är det snabbt? Jag har ändå hunnit repa å sånt. Ja, sånt ska man inte fokusera på.

The Velvet Underground - After Hours

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, spela pingis, nä sånt får man ju icke göra under vit månad, fint. Önskar dig fortsatt framgång med ditt trams.

Anonym sa...

HAJ HAJ. Du vad är din hemadress? tänkte skicka inbjudan till min mottagning.
Cheers

Anonym sa...

Den boken är såå bra! Och jo, du läser snabbt. Fast jag läser iofs rätt långsamt...