tisdag 22 april 2008

Day two, uptade!

Ikväll fick jag fnatt. Jag började möblera om mitt rum. Tyckte inte jag trivdes i det som det var. Imorgon ska jag montera ned mitt skrivbord, och ställa undan min gamla burk, kolla upp en ny fåtölj som kan passa mitt rum och skapa möjligheter till att rummet blir ett gött umgänges-rum.

Lika bra man förbereder sig så gott som möjligt, helt plötsligt får man en lägenhet. Eller inte. Jag får låtsas att detta är min etta med privilegier så länge. - Gratis mat - Gratis tvätt - Gratis el - Gratis föräldrar!!

En fråga slog mig idag.. Får man röka vattenpipa på en vit månad? Vattenpipe-säsongen börjar så smått nu och jag tvättade min pipa ordentligt. Den glänser till och med. Jag måste få röka vattenpipa va? sådär liksom sitta på balkongen i solnedgången och njuta. Med sällskap av Kalle. Borde det inte vara godkänt? Jag måste få något nöje. eller? förtjänar jag inte det?

Jobba tidigt imorgon, repa därefter. Intervju med nån skoltidning. Måste packa med civil-kläder. Ska köra truck på jobbet. Och inga luringar. Kommer lätt bli en råg-macka med currysill iallafall.

Blood red shoes - It's getting boring by the sea

1 kommentar:

Anonym sa...

pipan tycket jag bör vara hemskt mycket godkännd. förövrigt är It's getting boring by the sea fet!