torsdag 24 april 2008

Day 4, Check!

Jepp. Fyra starka dagar.
Idag var första dagen jag faktiskt verkligen otroligt mycket kände för en cigg! Men jag höll mig och vann mot ödet än en gång. Fick idag konfirmerat av en kollega att vattenpipa är okej denna månaden. Jepp, that's all I needed. så på lördag hittar man kalle å mig, antingen på balkongen eller på stranden sippandes ICE TEA med varsin slang i handen.

Annars måste jag faktiskt passa på att beröma solen som hållt sig i snart en vecka. Otroligt fascinerande. Satt hela förmiddagen i trädgårde och läste även idag. Jag gillar sol. Och nu även böcker. När man inte hör vivecka i huvet (vad hette denna bikaraktärens hund som nämns på sida 251?).. trivs med att läsa i egen takt.

Funderar på att köpa mig ett träningskort.. men .. fan, det är jobbigt att träna ensam. har ingen att träna med.. Min lillebror vägrar träna med mig. Han tycker inte att han ser charmen i det. Jag får väl bli en sån där Jugge som står framför spegeln och trycker sönder sina armar (enligt Snabba Cash) med lösa vikter kring 40 kg / arm..

Lugnet före stormen känns bra. Nästan för bra. Något kommer att slå omkull mig ganska snart känner jag. och då kommer jag kollapsa
Helt och hållet!


The Courteeners - Please Don't

Inga kommentarer: